Har du forbedringsforslag du vil dele med oss?
Vi tar gjerne imot innspill fra deg. Det kan være en generell tilbakemelding om positive eller negative opplevelser eller observasjoner. Din mening og opplevelse er viktig for oss, og for utviklingen av tjenestetilbudet vårt.
Vi kaller dette forbedringsmelding. Den kan du gjerne gi direkte til den det gjelder, eller skrive til oss digitalt ved å trykke på knappen under her.
Forbedringsmelding til helse- og omsorgstjenesteneVi har ikke anledning til å gi detaljert svar på hver enkelt henvendelse som ikke angår enkeltvedtak eller pasientrettede saker, men alle innspill inngår i vårt systematiske forbedringsarbeid. Vi vil drøfte henvendelsen med relevante enheter og vurdere om det du beskriver peker på en sårbarhet i våre rutiner eller praksis.
Ønsker du å klage på vedtak om tjenester eller andre pasientrettede saker, må du bruke klageskjemaet – les mer her: Klager og henvendelser
Les mer om hvordan vi jobber videre her: Slik jobber vi med klager og henvendelser